Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
 Al onze bestellingen worden verstuurd via PostNL, de standaard verzendkosten zijn € 7,25. Tenzij je pakket zwaarder is dan 10 kg, dan brengt dit extra kosten met zich mee. Wij hanteren ook hiervoor de standaardtarieven van PostNL. 


Ik wil mijn bestelling graag op komen halen, kan dat?
 Uiteraard! Dining Giving & Living is gevestigd in Vaassen provincie Gelderland. Kies bij je bestelling bij 'Verzending' voor 'Afhalen bij Dining Giving & Living'. Je betaalt je bestelling via iDEAL waarna wij je bestelling voor je klaarzetten. Openingstijden zijn als volgt: zondag en maandag gesloten, dins-, woens-, donder- en zaterdag 09.30 – 18.00. Vrijdags geopend tot 21.00. 


Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
 Wij hebben duurzaamheid hoog in het vaandel. Vandaar dat wij indien mogelijk gebruik maken van het hergebruiken van de dozen waar wij onze producten in geleverd krijgen. Hiermee worden hoge aanschafprijzen van papier en karton zoveel mogelijk voorkomen. Dit geldt ook voor ons vulmateriaal.  

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
 Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd via PostNL. Levertijd bedraagt ca. 1-2 werkdagen. Zodra je bestelling verzonden is (of in de planning staat) krijg je een bevestiging met Track&Trace-code per e-mail. 

Door drukte kan het soms wat langer duren, maar hierover proberen we je altijd op de hoogte te stellen middels email. Bestellingen worden verstuurd via pakketpost van PostNL. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Ook tijdens de feestdagen kan het zijn dat je bestelling er wat langer over doet dan verwacht in verband met de drukte bij PostNL. Helaas kunnen aan de levertijd geen rechten worden ontleend. 
 
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
 Ja, dat is zeker een mogelijkheid. Wil je een cadeau direct bij de ontvanger laten bezorgen? Of  ontvang je liever je pakket elders? Je kunt heel eenvoudig een ander afleveradres aangeven bij je bestelling. Bij stap 2 ‘Adressen’ bij de checkout kun je een ander adres toevoegen.

Je kunt ook aangeven dat je je bestelling bij een afhaallocatie van PostNL in je buurt wil ophalen voor het geval je niet thuis bent of dat gemakkelijker vindt. Zet dit in de opmerkingen bij stap 3 ‘verzendmethode’ bij de checkout. 

Niet thuis om het pakket in ontvangt te nemen? Met bijna 3700 PostNL afhaalpunten is er altijd een afhaalpunt in de buurt om je pakket zelf op te halen. Ideaal toch! 
 
Bezorgen jullie ook bestellingen in het buitenland?
 Op dit moment is Dining Giving & Living gericht op verzenden binnen Nederland. Mocht je woonachtig zijn in een ander land en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar info@dininggivingliving.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen! Ook hiervoor hanteren we de standaardtarieven van PostNL die je kunt vinden op hun website.  
 

Wij gebruiken cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij ons voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen.